מלא/י פרטים:
          

קסמים במקום תרופות

עוד מילדותי רציתי שאנשים יהיו בריאים. כל חיי ניסיתי להבין כיצד ניתן להבריא אנשים חולים. בכל עיר דוברת אנגלית, שבה ביקרתי, תמיד חיפשתי חנויות ספרים חדשות. ביליתי בהן ימים שלמים, ותמיד ליד מדף ספרי הבריאות. הלכתי ללמוד רוקחות כדי להבין כיצד בדיוק התרופות פועלות. ידעתי שתרופות עלולות גם להזיק, אבל רציתי להיות מומחה בנושאים האלה.
כרוקח בבית המרקחת הייתי מעדיף תמיד לתת לאנשים תרופות טבעיות או תוספי תזונה. תמיד הבנתי שכדורי שינה וכדורי הרגעה הופכים אנשים בהדרגה למכורים ואומללים.
אבל מעבר לשאלה: "איך להבריא אנשים?" הייתה תמיד השאלה: "למה אנשים מסוימים היו חולים שוב ושוב, ואילו אחרים כמעט שלא היו חולים?". דימיינתי שאם אגלה את התשובות לשאלות הללו, נוכל לסגור כמה בתי חולים וקופות חולים, ולחסוך הרבה ימי מחלה וסבל.
בשלב מסוים בחיי מצאתי תשובה.
יום אחד ניגשה לדלפק אישה עם דלקת בדרכי השתן, והתחננה שאעזור לה. היא אמרה שהרופא החליף לה את האנטיביוטיקה כבר ארבע פעמים בתוך כשישה שבועות, והיא עדיין מתפתלת מכאבים.
שאלתי אותה כמה שאלות מסויימות, והיא הלכה. אחרי שעתיים היא התקשרה אלי לבית המרקחת וסיפרה לי בהתרגשות שבזכותי הכאבים שלה נעלמו.
ניסיתי את זה על עוד לקוח. הוא רצה תרופה לנזלת. שאלתי אותו את אותן שאלות, ופתאום הנזלת שלו נעלמה. הוא התנצל, אבל אמר שהוא כבר לא יצטרך את התרופה, והלך.
פתאום הבנתי שאם אמשיך בצורה כזו יפטרו אותי.
זמן קצר אחר כך החלטתי לעזוב בעצמי את העבודה בבית המרקחת, כדי שאוכל סוף סוף לעזור לאנשים באמת, כפי שחלמתי לעשות כל חיי.
אינני רופא, אבל אני תמיד אשמח לעזור במקרים שבהם לא קיבלתם מהרופא תשובה מספקת,
אל תהססו להיעזר בי,
 
אילן סלומון
ilansalom@gmail.com
054-5481939
 
 
 
 
 

 

 

אילן סלומון | טיפול טבעי לנפש, לפני שנוטלים תרופות | 054-5481939 | ilansalom@gmail.com








 
לייבסיטי - בניית אתרים