אבחון קשב וריכוז-למי כדאי להקשיב?
יועצות ופסיכולוגים אנשי חינוך
יש לו הפרעת קשב וריכוז לילדים יש קשיים והתנהגויות לא בוגרות
יש לו בעיה נוירולוגית צריך לדעת כיצד לגשת לכל ילד
זה לכל החיים זה יילך וישתפר אם נפעל נכון
אם לא ייקח תרופות יהיה יותר גרוע אם ייקח תרופות לא ילמד להתמודד
חייבים לאבחן כדי לאתר מה הבעיה סבלנות, הוא צעיר מדי, וטרם הבשיל
הוא סובל בלי מכשולים אי אפשר לפתח יכולת
הוא לא מסוגל הוא יכול לעשות מה שיבחר
שום דבר לא עובד חוץ מתרופות עידוד הוא התרופה הכי טובה
הכימיה במוח לא מאוזנת מה שהוא יבחר-זה מה שיהיה
הוא שונה מבני גילו כל ילד הוא עולם ומלואו וטוב שכך
זה לא תלוי בו הכול תלוי בנו ובו
צריך להציל אותו צריך לעודד אותו להתמודד בעצמו
הוא לא יקבל משוב חיובי צריך לתת לו משוב חיובי על כך שהוא מתאמץ
כולם סובלים בגללו צריך לחנך את כולם לסובלנות ועזרה הדדית
צריך לתת לו הקלות אם נקל עליו יהפוך לחסר יכולת
הוא נכשל במבחנים צריך לתת לו מבחנים חוזרים עד שיצליח
הוא לא מטופל ומפריע בשיעור ברגע שתופס את החומר הוא לא מפסיק להשתתף
אי אפשר להתמודד איתו אחרי שדיברנו, הפכנו חברים הכי טובים
הוא צריך להבין שיש לו את הבעיה אם ישמע שיש לו הפרעה יפסיק להאמין בעצמו
הוא לא ייכנס לכיתה ללא תרופה אנחנו צריכים ללמוד איך להתנהל איתו בהצלחה
צריך להעניש אותו שילמד לקח צריך להסביר לו כדי שיבין
הוא לא מרוכז בשיעור הוא לא מבין את החומר, איך יתרכז?
הוא זז בכיסא חסרה לתלמידים התעמלות בוקר בחצר
הוא כל הזמן נוגע בקלמר כל הכבוד לו, הוא השתדל לא לדבר ברוב השיעור
צריך לערוך תצפית צריך לשאול אותו